2.5.2017

כחול לבן ומגנדה

חג עצמאות 69 שמח לכולנו!!!!

הבטחתי לעצמי שהשנה אני לא אהיה כל כך צ'יזית ומתלהבת... אז הבטחתי SO WHAT?

כמו כל שנה, גם השנה בימים שלפני החג, אני מוצאת את עצמי נמשכת ל"כחול לבן": בצבעי הבגדים, בבחירת מעצבים ישראליים או סתם בפיתה עם פלאפל...

הפוסט הזה ישלב את כל האלמנטים הנדרשים לחג שמח (חוץ מהפלאפל):

2 אאוטפיטים בכחול לבן (אבל לא מהארץ):
וכן, אני זוכרת שהבטחתי פוסט על איפה בדיוק האיזורים של ה"בזול" במנהטן. יבוצע בהקדם!

גופיה כחולה של ראלף לורן, ג'ינס לבן מנקסט והפרחים (לצה"ל) בנעליים לשדרוג הלוק.


חולצה ממייסי'ס, ג'ינס סקיני כחולים מברלינגטון, משקפיי מראה של גס ונעלי פלייפוט ורדרדות מהארץ.



אאוטפיט של מעצב ישראלי:
חצאית בסגנון שנות ה-70 מבית IMBAR שתמיד משמחים אותי. שווה לקפוץ לחנות בבית טפר.


ומגנדה אחד...
פירגון למוכשרת ישראלית שכבר כתבתי עליה בבלוג (כאן): היא גם מאפרת, גם סטייליסטית, גם מעצבת תכשיטים ובעיקר אישה מופלאה שגרמה לי להתאהב בה מהשניה הראשונה (וזה קשה שכן אני פולניה לא סימפטית במיוחד)...
גלי גרינפלד- MIOLA
אתמול, בערב החג, ביקרתי בסטודיו שלה והשתגעתי מהתכשיטים המיוחדים (כי סטנדרטיים יש תמיד).
אבל בעיקר עפתי על תכשיטי מגן-דוד שמלבד העובדה שהם כל כך יפים, הם גם הכי מתאימים ליום העצמאות:

ה"מגנדה" הותיק על גלי היפה



ו"מגן דוד על רגל אחת"



ועוד קצת מכל העושר והאושר שבסטודיו:




 



שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח בכחול ולבן, שנדע לאהוב ולהכיל אחד את השני, שנשים קץ לקיטוב ולשנאה בינינו ושיהיה פה רק טוב! אמן ואמן


XOXO,
ענת.